Kaixo,
Errepaso egunetan, zer landu dezakezuen ikusteko, jarraian dituzue lehen ebaluazio honetan lantzen ari garen eta landuko ditugun edukiak. Ea lagungarriak diren guztiontzat!!
EUSKARA
1.- Hiztegian, bilaketa azkarrean trebatuz, hitzen esanahia identifikatu.
2.- Kontzeptu-mapak interpretatuz, bertan jasotako informazioa ahoz nahiz idatziz adierazi.
3.-Hitz polisemikoak esanahiarekin erlazionatu.
4.- Testuinguruaz baliatuz, hitzen esanahia identifikatu
5.- Testuan dauden pertsonifikazioak identifikatu.
6.- Paragrafo bat ongi behatu eta irakurriz, bertako gaia identifikatu.
7.-Ipuinaren planifikazioa, informazio iturria, zirriborroa, elementuak, denbora antolatzaileak eta egitura kontuan hartuz ipuin bat burutu.
8.- Ahozko nahiz idatzizko testuak ulertu.
9.-Ahoz nahiz idatziz ipuin baten laburpena egin.
10.- IKT baliabideak erabiliz, dagokion informazioa aurkitzen saiatu.
INGURUNEA
1. Unibertsoa eta astroak definitu.
2. Unibertsoaren sorrera: teoria zientifikoa eta mitoak bereiztu.
3. Galaxiari buruzko informazio garrantzitsuena grafiko eta kontzeptu maparen bidez adierazi.
4. Eguzki sistemako planeta eta gainontzeko gorputzei buruzko informazioa bilduz eta ulertuz, ahoz edota idatziz adierazi.
5. Lurra eta lurraren mugimenduen behaketa (ANIMAZIOA) eginez, zer diren eta nola gertatzen diren ohartuz, ulertzen saiatu.
GAZTELANIA
1.Redactar un texto de cuatro o cinco líneas con coherencia y cohesión.
2.Reflejar la idea principal de un libro al realizar el resumen del mismo.
3.Diferenciar la idea principal y las ideas secundarias utilizando textos de la unidad didáctica.
4.Resumir noticias periodísticas identificando sus 5 elementos, mediante fichas informativas y de forma oral.
5. Conocer y aplicar las reglas generales de acentuación en el vocabulario básico.
6. Participar activamente en una conversación de grupo, respetando las normas de entendimiento y expresando su opinión adecuadamente.
7. Captar el significado global de una narración de ciencia-ficción, aplicando las estrategias de lectura adecuadamente
8. Presentación oral, hablando en público con corrección y claridad.
MATEMATIKA
1. – Zenbakien propietateak ulertzeko Venn-en diagrama, gezi-diagrama eta makina logikoak erabili, eta ateratzen dituzten ondorioak arrazoiak emanez azaldu.
2. - Zenbaki-sistema hamartarreko zifren balioa (batez ere, ehun milakoarena) ezagutu eta zenbakiak zehatz irakurri, idatzi, osatu eta deskonposatu.
3.- Zatiki jatorrak kopuru baten zatiarekin identifikatu eta zatiki horri dagokion zatia kalkulatu. Kontu handiz eta zehaztasunez zatikiak irudikatu, kopuru jakin baten zati direla aintzat hartuta.
4.- Eragiketa konposatuei dagozkien adierazpen aritmetikoak interpretatu, idatzi eta kalkulatu, eragiketen arteko lehentasunari buruzko arauak aplikatuz.
5.- Zenbaki osoen artean kalkuluak eta gutxi gorabeherako estimazioak azkar eta zehatz egin, kasu bakoitzean eskatzen denaren arabera, buruzko kalkulua, kalkulu idatzia eta kalkulagailua erabiliz.
6.- Luzera eta denbora-neurriak erabili eta unitateen arteko aldaketak egin unitateen konposizio eta deskonposizio-arauak edo beren arteko erlazioak erabiliz, neurri horiekin lotutako jarduerak ebazteko.
10. Problema aritmetikoak ebatzi, enuntziatua arretaz aztertuz eta erantzuteko dugun espazioaren erabilera ondo planifikatuz.
INGELESA
1.- To obtain the required information from an oral text and share it with the group.
2.- To interpret the precise meaning of a written text.
3.- To identify the key information of a written text.
4.- To infer the topic and main ideas of a written text.
5.- To dramatise an oral sketch with ease using different resources: voice, intonation, body expression, items, etc.
6.- To participate actively in oral group discussions about the topic by brainstorming previous knowledge.
7.- To use English as the communication language in the classroom.
8.- To produce a simple coherent story explaining the end of the comic with correct verb tenses (using the learned grammar: The verb To be and The verb have got/has got).
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina